#survivor

Survivor Yorumları

106.977 Yorum Popülerlik

#acunilicali #daghankulegec #turabi #umitkaran

Yorum Yazmak İçin Üye Girişi Yap


#survivor

Boşuna sms atmayin vatandaşlar, SMS ler ancak acunun cebini doldurmasi için. Kimin kalacağ kimin gideceğne acun karar veriyor. Noter falan filan yok, noter zaten Acunun ta kendisi.

#survivor

Finali görüyorum, kıbrıs finali Nagihan ve Sema derbisi olacak bakın göreceksiniz

#survivor

Alp Kırışan sembol oyunundan sonra Turabiye elin kesilmis diyor, Turabi de Alpa şöyle diyor fayansa vurdum elimi kesti, heycandan vurdum, aslında ben böyle eşyalara vurmaya kırmaya karşıyım, takım arkadaşlarıma hep derim yapmayın diskaife olursunuz diye. Yav arkadaş, şundan 3 gün önce oyunu kaybettik diye masayı sandalyeyi paramparça eden kimdi Turabi hıyarı değilmiydi

#survivor

Oylar ademme

#survivor

Orospu Turabi. Böyle bir gıcık adam görmedim ben, adamın her hareketi gıcık. Götüne kazık girmiş gibi bağrıyor devamlı.

#survivor

Men tam bir survivor faniyam.Acuna cox tesekkur edirem bu gozel yarisma ucun.her gun kanali deyismeden baxiram.bu ilki favorim Anil.Turabini hec sevmirem elense canimiz qurtarar ondan.

#survivor

Çok güzel bir program çok güzel bir yarışma senelerdir seyrederiz zevklede seyrederiz AiLECEK hatta çoluk çocuk şubat gelsede başlasa die iple çekeriz ANCAK BU TURABi DENiLEN ARKADAŞ BU SEZON GELENE KADAR ACUN BEY LÜTFEN SEVEREK BEĞENEREK SEYRETYiĞiMiZ BU YARIŞMA PROGRAMINI BU TiPDE iNSANLA ÖZELLiKLE BU SEZON...NERDEYSE SEYRETMEME DURUMUNA GELDiK LTFEN AMA LÜTFEN BU ARKAŞI MECBUREN SEYRETMEMiZE iZiN VERÖEYiN BU TERBiYESiZLiĞiYLE.....

#survivor

Arkadaşlar acun instgrmdan yorumları okuyup değerlendiriyorum dedi dün konseyde sizlerden ricam hepimiz lütfen sosyal medyadan hatta ve hatta diğer tv kanallarına bu turabinin o günü yapdığı büyük terbiyesizlik ve türk halkına örf ve geleneklerine yakışmayan kırma dökme görüntülerini yollayalım üst üste turabi o yapdığı ayıbın cezasını alana kadar LÜTFEN RiCA EDiYORUM yollayalım ne kadar çok okadar etki..

#survivor

Tamda organize nin parladığı dönemde hadi onu yap sende organizeden payını al fesat hakan.

#survivor

Acun azla yetinmedi.toplu esm.hadi acun organize mudurunun şampiyon yap .

#survivor

NEDEN TOPLU OYLAMA CEVAP DAHA ÇOK SMS ACUNA DAHA ÇOK PARA

#survivor

Turabiyeeeeee Mustafa Kemali koydurdun potaya bakalım oy oranı nedir gidecek mi kalacakmı bundan sonra durumu ona göre ayarlarım diye düşündün seni sırtlan seni o pis pis sırıtmanla beraber gideceksin adadan pislik herif

#survivor

Anlamadım nasıl toplu oy olmucak en az oyu alan mı gitcek en iyi olan bile az olsa oyu ayrılcakmı

#survivor

Anılll birinciliği hakediyorsun. Insallah 1. Anıll olacak🙏

#survivor

Acun, nolursun şu Yigite bol bir don verde ikide birde sarı şhortunun paçalarını çemleyip kıçına sokmasın. Yoksa ben bu Yiğıtin yüzünden Survivoru izlemekten vaz geçeceğim birdaha. Acayip gıcığıma gidiyor Yiğit in bu kıçına paça sokma hareketi.

#survivor

Turabi dayanamam bu kayıplara diyordu intihar etsin artık

#survivor

Ada gitti ünlüler bitti

#survivor

Acun Sıracalı ve Alp Kırışanın kadrolu orospusu Turabi.

#survivor

Haklısın @set turabi zaten sptriptizci direk fahişesi

#survivor

Turabi o kostümüyle etek ve maskesiyle orospu kadınlar gibi görünüyor.

#survivor

Yağmur tam mal ya ! Yavaş yeteneksiz ve ebleh

#survivor

Yağmurla murat beni krize soktu ufff yaa

#survivor

Sürvivor 80% senaryo.Yönetmen, senarist ve prodüktör yastı kafa Acun.

#survivor

Dün Allstar 9-5 den 9-9 a geldi, bugün Allstar 9-2 den 9-9 a geldi, arkadaşlar böyle birşey olurmu hiç Hep senaryo, Acun oyunu uzaltmak için elinden geleni yapıyor yalanla dolanla. Seyirci mal gibi baksın diyor, senaryonun farkına varmazlar diye düşünüyor. Üç kağitci yastı kafalı Acun bey.

#survivor

Bu elifte ne mal sa kendini bişey sanıyo ucuz beceriksiz

#survivor

Murat atışlarda çok kötüsün bozcan takımı bu gidişte

#survivor

Gönüllüler esti yine

#survivor

Mustafa Kemal cok saglam bir oyuncu ama Acun yuzunden harcanacak gibi duruyor. Keske G takiminda kalsaydi. En azindan Muratdan kat kat iyi

#survivor

Yagmur ve Murat Cumaliyi aratmayacak haldeler. Yagmur nine kadar yavas Murat top bile atamiyo

#survivor

Bu G. Takimi ya tam bir konedi yada bu bir duzmeceG. Takimi 1 puan alamadan 9 da cakildi YUH BE